Followers

love it..reaLLy love it :nice docter+blue colour of bracess

 aihs..hari selase ak x bleh pergi skolah...why?why?why?
nak tau jugak k?x payah la.....alolo...nak rajuk ea..oke2..meh sini
nak story ket..yesterday ade oppoiment nga doktor kat hospital
ala...sal bracess la..jgan fikir menda len plak...mula-mula sampai tu kan..ak teros letak kad kat kaunter..wape minit kmudian ade sorang dokter panggil...ayoooooooooo...dokter bru tu..baru posting kot..muda lagi
..fuh..ak cuba cover jadi pemalu...kahkahkah....biase dokter yatimah yang handle...tp ai 2...si die yang handle.
baik pulak tu..biase la...sebagai doct kenalah jadi friendly sikit nga patient..
dah lame aku tunggu nak pakai bracess yang kalor biru coz sama dengan uniform skolah ak..kih2
tetibe je doct 2 panggil name aku"adik...kite pakai warna biru boleh?"wwwwwwoaaaaaaaaaaaa...
like a lighting srike..aku teros stuju...yup.abselutely!my favourite calour...
doktor tu teros tergelak dengar ayat dari aku yang selame nie diam membisu tiba-tiba bersuara.....

opsss....da tak jadi buat pendiam...HUHU..sedey...tapi aku bukan plastik ea?plastik hitam or biru or hijau....tidak sama sekali..aku adalah aku.sedap ayat woah...
camnie ar muka aku bile telampau happy...hahaha

No comments: