Followers

OMG!!MY homewok....

 
 seram ke korang tengok aku punyer tittle kat atas un?x kan?sebenarnye..aku nie jenis pelupa siket...folio biologi belum di siapkan!NURHIDAYAH!WAKE UP!huh....awak jangan nak ngade-ngade jadi pemalas ea...alasan lupe la tu....hidayah memang macam tu...byak alasan!leceh betul la...


Sebaik sahaja menyedari hal yang sedemikian....jari jemari ku terus mahu menari di atas keyboard lappy...mungkin untuk melepaskan penat dan lelah memikirkan  maklumat ape yang perlu  dan tidak perlu untuk kuisi kedalam bakal folio ku nanti...

Amacam?cantik x bait-bait perkatan kat atas?hadoiiiii....penyakit persaan terlebih da mula timbul...bahaya ni...sebenarnye aku kebosanan..jadi aku pom mahu create idea aku kat blog ni..almaklomlah dah nak dekat sebulan aku tak update..kecian..kecian....


   

ps://aku menulis hanya untuk mengisi masa terluang..bukan untuk mendapatkan publisiti murahan...aku harap kamu mengerti itu...thanks for reading my blog! :) assalamualaikum....

2 comments:

Syieda™ said...

cepat buat folio..hihihi @_@ jangan lupa dear.. kang lewat-lewat kelam kabut.. @_@

NUrhidayaH said...

hehe..baru ciap ni..^____^