Followers

ALAMAK ! GAS DAH HABIS !!


Hari ni..aku dah janji nak masak makanan kegemaran nenek aku...semangat berkobar-kobar nak tunjuk bakat memasak yang dah lama terpendam di dalam sanubariku ini...Sedang aku menggoreng ikan yang menjadi salah satu makanan wajib bagi makanan malam untuk aku,nenek dan adikku yang comot tu (shameela adeeba).tetibe je stove buat hal....tak keluar api !!!!!!!!...

let me tell you...

Alamak!! gas dah habis...habis rancangan aku malam ni...what should i do??? damn it...argggghhh...tetibe je aku dapat satu idea yang amat bernas..korang tau ape?cube la teka... :(

RICE COOKER!!! yeayyy..aku masak guna rice cooker! hahahahaa....terkejut giler adik aku..tapi nak buat camne,tu je salah satu jalan yang ade...nak pergi beli gas?aku tak pandai bawak motor pergi kedai...kalau jalan kaki kan jauh...lagipun gelap.so..aku ambil langkah berhati hati dengan duk je kat rumah...

goreng telur....goreng ikan...semua aku guna rice cooker..aku jamin la..takkan meletup punyer..hehehee


p/s : *bile-bile cek dulu gas kat dapur dah habis belom..jangan main redah je! kan awak jugak yang susah*

No comments: