Followers

12 JANUARY IS MY BIRTHDAY AND I FEEL LIKE I’M A KID AGAIN! ADULTS NOT WELCOME!

Well, it’s here ,12 JANUARY  is my birthday.
It seems so strange to me – turning 18. I don’t even get it. I know that people younger than me won’t get it, and people older than me will call me a “baby” or “young” – and they don’t get it either. So if that’s you, thank you for sharing, but I’m processingmy own age the way that I need to! (lol)   I want to be like a child, even more. Open-minded & Loving . Tapi aku rasa macam tua sangat sekarang! adakah itu hormon berlebihan apabila usia dah meningkat??


*Hey kamu ! please stay away!! hambekk kau...  snap picture after tgok mata bengkak macam anak gajah!.*

Tengok! aku dapat mata panda selepas birthday aku..gedikk la sangat sampai terharu dengan wish2 dari member-member aku..tak  dapat tahan air mata terus keluar macam paip bocor je. hampeh,hahaha macam la terharu sangat sampaii aku beria-ria nak nangis kuat-kuat! aku sensitif dengan sambutan birthday tahun ni.. kenapa ye??
Ala...takda ape-ape pun..cuma sedih sebab tak boleh sambut besday dengan kawan-kawan lagi sebab da habis sekolah kan....*ayat cover line* wakaka..aku rasa macam nak jerit satu dunia cakap "aku dah mature!!" entah pape kan aku punyer  hajat....biasa la budak habis spm kan,jadi perasaan mengada-ngada tu tengah membuak-buak .ececece..seramm aku dengar ayat tu.hahahahaha... sabar je la ~~




Last but not least, i hope my life would be alright after you ruin everything. mybe,we can befriend like others people...taknakk!! even when i close my eyes,i  felt like you are by my side...... im hoping the bright future... :D