Followers

EXAM

                                                                                                                                                            
             Hooray! Finally, final exam is finished. It's been hard days that I has dealt with exams.I'm not for sure that I did well, but I did my best as far as I can... Ehem ! ehem ! Apasal tetetibe keluar bahasa mat salih ni? hehehe...okay! okay! guna bahasa melayu  la eh? Miss aida pun bukan pandai sangat omputih punye languange ni.*buat muka tak bersalah* eh! korang x tahu lagi kan?ape pekembangan semasa aku kan?almaklumlah dah lama tak update #perasan artis* sekarang aku baru je menamatkan sem 1 sebagai budak diploma in sciece di kampus UITM Jengka..
P.E.N.A.T  .Perkataan tu je yang aku tahu sejak duk kat situ..kelas bermula pukul 8.00 pagi dan habis pukul  5 .00 petang..kadang-kadang sampai pukul 6.00 petang!jadual padat giler..ceburu kadang-kadang bila tengok budak romate aku yang ambil couse business..rehat je memanjaang...
Ngeri tak tengok gambar kat atas ni? ni la gaya aku bila penyakit stress datang..lagi-lagi bila roomate buat bising..arghhh..rasa macam...macammmm nak makan orang jer ! alahai ganas bunyi..seram tak? seram tak? *angkat kening#
penyakit kedua bila dah stress ni adalah pimples ! otak penat,bila tengok muka lak berubah macam allien ...

2 comments:

Teena Tna said...

Best of luck !

Anonymous said...

*language